Acest website utilizează cookie-uri și alte tehnologii pentru a vă îmbunătăți experiența de navigare.

Pentru mai multe detalii dați click aici.

close

Brand Management (managementul mărcii)

Managementul mărcii se concentrează astăzi pe construirea de relații de durată între marcă și clienții acesteia. Un management eficient al relației cu marca presupune cunoașterea clienților unei mărci și conștientizarea nevoilor și comportamentelor schimbătoare ale acestora. De asemenea, înseamnă căutarea de noi modalități de a aprofunda atașamentul dintre o marcă și clienții acesteia.

Mai multe informații

29,00 lei

Informații

Managementul mărcii se concentrează astăzi pe construirea de relații de durată între marcă și clienții acesteia. Un management eficient al relației cu marca presupune cunoașterea clienților unei mărci și conștientizarea nevoilor și comportamentelor schimbătoare ale acestora. De asemenea, înseamnă căutarea de noi modalități de a aprofunda atașamentul dintre o marcă și clienții acesteia.

Teoriile din trecut cu privire la marcă - în special controlul și predictibilitatea - nu mai sunt valabile. Puterea în creștere a consumatorilor, antrenată de mediile de socializare și alte tehnologii bazate pe web și mobile, are un impact semnificativ asupra eficacității mărcilor și asupra puterii de ancorare a mărcilor. Aceste cursuri vă oferă instrucțiuni cu privire la beneficiile și riscurile potențiale asociate cu utilizarea mediilor de socializare și tehnologiilor mobile pentru a promova o marcă. De asemenea, explică modul în care managerul de marcă ar trebui să abordeze brandingul pe aceste platforme, pentru a îmbunătăţi vizibilitatea mărcii şi, în ultimă instanţă, succesul mărcii.

Recenzii

Nu există încă nici un comentariu din partea clienților

Scrieţi o recenzie

Brand Management (managementul mărcii)

Brand Management (managementul mărcii)

Managementul mărcii se concentrează astăzi pe construirea de relații de durată între marcă și clienții acesteia. Un management eficient al relației cu marca presupune cunoașterea clienților unei mărci și conștientizarea nevoilor și comportamentelor schimbătoare ale acestora. De asemenea, înseamnă căutarea de noi modalități de a aprofunda atașamentul dintre o marcă și clienții acesteia.

Scrieţi o recenzie

2 alte produse din aceeași categorie